notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Ήχησε το «πρώτο κουδούνι» στα σχολεία της Λακωνίας!

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

11-09-2017

Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017, όπως σε όλη τη χώρα έτσι και στη Λακωνία, τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποδέχθηκαν τους μαθητές, ανοίγοντας τις πύλες τους για τη νέα σχολική χρονιά 2017 - 2018.

Η αρχή σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα της Σπάρτης έγινε με την τελετή του αγιασμού. Οι ιερείς μετέφεραν τις πατρικές συμβουλές μαζί με τις ευχές του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Μονεμβασίας & Σπάρτης κ.κ. Ευσταθίου και ακολούθησε το «πρώτο κουδούνι» για την είσοδο των μαθητών στις αίθουσες, όπου μοιράστηκαν τα βιβλία της κάθε τάξης.

Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης, ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας Πέτρος Νταλιάνης, ευχήθηκε όπως και άλλοι εκπρόσωποι αρχών του τόπου καλή σχολική χρονιά σε παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς, ενώ στο σχολικό συγκρότημα του 2ου Γυμνασίου - Λυκείου Σπάρτης, όπου στον αγιασμό συμμετείχε και το 3ο Γυμνάσιο, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Λακωνίας και η Αντιπεριφερειάρχης Αδαμαντία Τζανετέα συμβούλεψαν τα παιδιά να ακούν τους καθηγητές τους και δήλωσαν με βεβαιότητα ότι οι Λάκωνες μαθητές για ακόμη μια χρονιά θα πετύχουν τους στόχους τους.


Καλή σχολική χρονιά!


Δείτε παρακάτω φωτογραφίες





























Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017, όπως σε όλη τη χώρα έτσι και στη Λακωνία, τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποδέχθηκαν τους μαθητές, ανοίγοντας τις πύλες τους για τη νέα σχολική χρονιά 2017 - 2018.

Η αρχή σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα της Σπάρτης έγινε με την τελετή του αγιασμού. Οι ιερείς μετέφεραν τις πατρικές συμβουλές μαζί με τις ευχές του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Μονεμβασίας & Σπάρτης κ.κ. Ευσταθίου και ακολούθησε το «πρώτο κουδούνι» για την είσοδο των μαθητών στις αίθουσες, όπου μοιράστηκαν τα βιβλία της κάθε τάξης.

Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης, ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας Πέτρος Νταλιάνης, ευχήθηκε όπως και άλλοι εκπρόσωποι αρχών του τόπου καλή σχολική χρονιά σε παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς, ενώ στο σχολικό συγκρότημα του 2ου Γυμνασίου - Λυκείου Σπάρτης, όπου στον αγιασμό συμμετείχε και το 3ο Γυμνάσιο, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Λακωνίας και η Αντιπεριφερειάρχης Αδαμαντία Τζανετέα συμβούλεψαν τα παιδιά να ακούν τους καθηγητές τους και δήλωσαν με βεβαιότητα ότι οι Λάκωνες μαθητές για ακόμη μια χρονιά θα πετύχουν τους στόχους τους.


Καλή σχολική χρονιά!


Δείτε παρακάτω φωτογραφίες





























Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :